Veelgestelde Vragen

Betaling

Mijn betaling is geannuleerd. Wat moet ik nu doen?
Soms kan een betaling worden geannuleerd. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Probeer in dat geval de bestelling opnieuw te plaatsen.


Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?
Ja, dat is mogelijk. Stuur een e-mail naar info@vanleidenstijl.nl, en wij sturen de factuur zo snel mogelijk.


Mijn kortingscode werkt niet. Hoe kan dat?
Helaas is het niet mogelijk om meerdere kortingen te combineren. Als je bijvoorbeeld al een bundelkorting hebt omdat je meerdere producten hebt gekocht, kan deze niet worden gecombineerd met een andere kortingscode.


Bestelling en Levering

Wat is jullie levertijd?
Bij Van Leiden Stijlhuis hechten we veel waarde aan duurzaamheid en proberen we vervuiling te verminderen. Daarom werken we met bulkzendingen en verzenden we alleen producten die daadwerkelijk zijn besteld. Onze gemiddelde levertijd is daarom 4 - 12 werkdagen.


Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Om de iets langere levertijd te compenseren, nemen wij alle verzendkosten voor onze rekening. Alle producten worden 100% GRATIS geleverd, zonder minimale bestelhoeveelheid.


Kan ik een dag of tijd kiezen voor de levering?
Helaas is dit niet mogelijk omdat we producten verzenden met internationale verzendmethoden. Je ontvangt een e-mail wanneer je pakket is verzonden, en je kunt het volgen via het Track & Trace-systeem.


De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden bestellingen op tijd geleverd. Soms kan er vertraging optreden. Je kunt de status van je bestelling op elk moment controleren op de Bestelling Volgen-pagina. Neem contact met ons op als je bestelling één week na de verwachte levertijd nog niet is ontvangen.


Ik mis producten in mijn bestelling. Hoe kan dat?
Omdat we met meerdere leveranciers werken, kunnen producten apart worden verzonden. Als er items ontbreken, ontvang je deze meestal binnen 2-3 dagen.


Retouren & Terugbetalingen

Ik wil een item retourneren. Wat moet ik doen?
Volg de stappen in ons Retourbeleid voor een eenvoudig retourproces.


Track & Trace

Waar kan ik mijn Track & Trace-code vinden?
Ga naar de Bestelling Volgen-pagina, waar je je e-mailadres en bestelnummer kunt invoeren om je pakket te volgen.


Mijn Track & Trace-code geeft geen informatie. Hoe komt dat?
De Track & Trace-informatie is beschikbaar zodra het verzendbedrijf je pakket heeft verwerkt. Houd er rekening mee dat er vertraging kan optreden.


Ik heb geen Track & Trace e-mail ontvangen. Hoe kan dat?
Controleer je spammap; de e-mail kan daar terecht zijn gekomen. Neem contact met ons op als je deze nog steeds niet hebt ontvangen, en we sturen het opnieuw.

Je kunt ook de bestelstatus controleren op de Bestelling Volgen-pagina door je bestelnummer en e-mailadres in te voeren.